Waarom kies je als organisatie of instelling voor een servicedesk? Dat is natuurlijk voor iedere organisatie anders, maar de belangrijkste redenen waarom het een slimme zet kan zijn:
Facilitaire servicedesk
/ Waarom het een slimme zet is- Het professionaliseren van interne processen of structuren.
- Het optimaliseren van het serviceniveau of de servicegraad.
- De klant- en medewerkersbeleving optimaliseren.
Ondersteuning facilitaire servicedesk
/ Maatwerk, werkt.Onze jarenlange kennis en ervaring met facilitaire servicedesks (binnen organisaties met een sociaal, cultureel of dienstverlenend karakter) geeft een voorsprong, maar het blijft altijd maatwerk. Jullie visie op dienstverlenging vormt het vertrekpunt. Altijd. Dat maakt het voor ons elke keer weer een uitdaging om jullie te ondersteunen bij het maken van de juiste keuzes en de implementatie ervan. Op het gebied van facilitaire servicedesks kunnen wij jullie onder andere ondersteunen met:
- Haalbaarheidsonderzoek
- Verbetervoorstellen
- Adviesrapporten
- Projectplan
- Planning
- Communicatieplan
Checken welke van onze diensten bij jullie servicedesk vraagstuk of behoeftes passen? Check ze hier.
Eens verder praten en ontdekken of een servicedesk een aanwinst kan zijn voor jullie organisatie? Dan maken we graag eens persoonlijk kennis. Digitaal of op locatie.