Hoe creëert jullie organisatie een beleving waar mensen voor terugkomen? Welke indruk laten jullie achter bij medewerkers, bezoekers, patiënten, cliënten, studenten of gasten? Sluit deze indruk en de toegevoegde waarde vanuit facilitair perspectief aan bij jullie organisatiedoelstellingen of bedrijfscultuur? Een warm welkom voor hospitality en klantbeleving binnen facilitair management. Want één ding is zeker, met een goed hospitality concept kan je als organisatie of instelling het verschil maken.
Hospitality en een positieve klantbeleving zijn de basis voor gelukkige, gezonde én succesvolle organisaties. Het heeft hiermee niet alleen impact op de facilitair dienstverlening of de gewenste servicegraad, maar het zorgt ook voor een hogere klanttevredenheid en versterkt de positie op de arbeidsmarkt. Hospitality en beleving spelen een steeds belangrijkere rol binnen toekomstgericht facilitair management, klantbeleving en HRM (goed werkgeverschap). Een ware hospitality experience wordt gecreëerd om een goede indruk achter te laten bij alle betrokkenen. Interessante vraag is; hoe zet je het duurzaam op de kaart binnen je organisatie? Daar helpen de facilitair of hospitality consultants van FMXXL jullie graag bij.