Het Waterschapshuis Slimmer, datagedreven samenwerken optimaal faciliteren / In een notendop Het Waterschapshuis is de verbindende regie- en uitvoeringsorganisatie met en voor álle 21 waterschappen in Nederland. Hiermee heeft het Waterschapshuis een unieke positie in de markt. Waterschappen staan voor dezelfde uitdagingen. Waarom 21 keer het wiel uitvinden? Als FMXXL mogen we daar een bijdrage [...]
Vitens Met de Servicedesk in haar kracht op weg naar een 8+ dienstverlening! / Even een deep dive Ruim 100 jaar geleden was schoon drinkwater niet vanzelfsprekend en na jaren van onbezorgdheid is de levering van drinkwater tegenwoordig ook niet meer vanzelfsprekend. We staan er als consument vaak niet bij stil dat het drinkwater in [...]
WMD Drinkwater Samen bouwen aan een positieve voetafdruk, eigen cultuur en passende identiteit / Even voorstellen WMD Drinkwater is een cruciale speler in Drenthe wanneer het gaat om de essentiële levensbehoefte: water. Iedere dag betrouwbaar drinkwater uit de kraan. Generatie na generatie. Dat is de heldere missie waar de mensen achter dit drinkwaterbedrijf elke dag [...]
Nationale Opera & Ballet Facilitair interimmer in een culturele instelling. Een kijkje achter de schermen / Cultuurinstelling met een missie Het leven van zoveel mogelijk mensen verrijken met de verwondering, schoonheid en betekenis van opera en ballet. Bezoekers een emotionele, intellectuele en zintuigelijke ervaring bieden die zowel het hart als het hoofd raakt. Dat is [...]
Klantcase Natuurmuseum Fryslân Een MJOP voor een monumentaal museumgebouw / Situatie Weten wat er leeft. Daar staat Natuurmuseum Fryslân voor. En dat al sinds de oprichting in 1923. Anno 2023 bestaat de museumcollectie uit 350.000 items en trekt het jaarlijks veel bezoekers aan, van jong tot oud. Het Natuurmuseum is gehuisvest in een monumentaal pand [...]
Klantcase VanBoeijen Nu alvast voorsorteren op de Shared Servicedesk van de toekomst voor alle ondersteunende diensten / Situatie Binnen Vanboeijen zijn er op dit moment verschillende loketten waar medewerkers terecht kunnen met hun vragen aan ondersteunende diensten. De verschillende disciplines hebben hun helpdesk allemaal op eigen wijze vorm gegeven en georganiseerd. Voor de individuele disciplines [...]
Klantcase Cito Op naar een TOP gastvrije klantbeleving / In de praktijk De centrale balie bij de ingang van het kantoor van Cito in Arnhem, werd tot nu toe bemand door een externe partij. Cito heeft besloten om de bezetting weer in eigen beheer te nemen en het in te richten als een centraal Servicepunt. [...]
Klantcase Cosis Klanten slimmer ontzorgen en als organisatie meer grip krijgen / Situatie Bij Cosis werken meer dan 3.700 medewerkers die zich dagelijks inzetten om kwetsbare mensen met een verstandelijke of psychische beperking te helpen om grip te krijgen op het leven. Cosis werkt vanuit meer dan 200 locaties in de provincies Groningen en Drenthe [...]