Zakelijk verhuizen. Intern of extern. Van werkomgeving of huisvestingslocatie. Dat doe je niet ieder jaar. Tenminste… Interessante vraag is, gaan jullie de verhuizing zelf ‘erbij’ organiseren of uitbesteden? Dat is een keuze die o.a. afhangt van de verhuisdoelstellingen, ambitie, capaciteit en complexiteit. Zie je het als kosten of als investering in ‘ontzorging’ bij het faciliteren van een zakelijke verhuizing? Én als kans om fysiek en digitaal op te ruimen? De verhuizing uitbesteden aan één van onze Facilitair Consultants of Facilitair (Project)Managers heeft zo z’n voordelen.
Onze FMXXL’ers begrijpen dat een succesvolle en soepele verhuizing verder gaat dan alle spullen van A naar B over te brengen. Zij ondersteunen jullie door het opzetten van een passend verhuisplan, verhuisdoelstellingen, begrotingen, een verhuisplanning of rapportages over de voortgang. Ze laten je ervaren dat verhuiservaring telt. Én begrijpen hoe je een verhuisproject in de dagelijkse praktijk strak moet managen, zodat het primaire proces binnen jullie organisatie er zo min mogelijk last van heeft. Wij geloven namelijk dat je met een soepele, succesvolle verhuizing kunt bijdragen aan het werkgeluk van stakeholders. Hoe we dat doen? Dat vertellen we je graag tijdens een persoonlijke kennismaking.
Onze FMXXL’ers zijn gepassioneerd over ons facilitaire vakgebied. Ze delen hun kennis, ervaring en enthousiasme graag met opdrachtgevers of jonge studenttalenten. Wil je als onderwijsinstelling eens een gastcollege ‘het succesvol faciliteren van een zakelijke verhuizing’ organiseren voor jullie studenten? Of als organisatie een praktijkgerichte kennissessie ‘Verhuizen. Kans om fysiek en digitaal op te ruimen.’ organiseren voor jullie medewerkers? Wij faciliteren het graag.